PayBox • Android CPI Offer

לאסוף כסף ולהעביר תשלומים בין חברים מעולם לא היה פשוט יותר! אפליקציית פייבוקס (ישראל) מאפשרת לך לפתוח קופת תשלום משותפת, להזמין את החברים להצ�
PAYOUT:

$0.18 CPI

MOBILE APP INSTALL: Yes
Lead Generation: Yes
PPC Advertising: Yes
PPV Advertising: Yes
STATUS: Inactive / Reached Cap
Banner Ads: Yes
Interstitial Ads: Yes
Pop Under Ads: Yes
Native Ads: Yes
Source: CPAlead.com
About Offer Source

This offer is provided direct by the CPA Lead generation network and real time bidding marketplace. CPA Lead is the leading source for CPI mobile app install offers, affiliate products, and CPA offers.

    Allowed Countries

    Israel

      לאסוף כסף ולהעביר תשלומים בין חברים מעולם לא היה פשוט יותר!
      אפליקציית פייבוקס (ישראל) מאפשרת לך לפתוח קופת תשלום משותפת, להזמין את החברים להצטרף אליך ולשלם ישירות אל הקופה הקבוצתית בצורה מאובטחת. כולם רואים מי שילם, מי טרם וכמובן תזכורות נשלחות אוטומטית. בתום תהליך איסוף הכסף מנהל הקבוצה רשאי למשוך את הכסף לכ.א / חשבון הבנק האישי שלו.

      רגע, בא לך להעביר כסף *ישירות* לחבר ואין לך מזומן? פשוט בוחרים איש קשר מהטלפון הסלולרי, קובעים סכום ושולחים כסף ישירות מכרטיס האשראי שלך. החבר מקבל התראה על כך ומושך את הכסף בקלות אל חשבונו האישי.

      מאות אלפי לקוחות העבירו עשרות מליוני שקלים באמצעות השירות של פייבוקס לצורך רכישת מתנות משותפת, מסיבות רווקים ורווקות, ברביקיו עם החברים, חשבון בפאב / מסעדה עם קולגות וחברים, קופת ועד הורים ועוד...

      אנחנו בני אדם, לא רק אפליקציה! לכן, העמדנו לרשותך מוקד תמיכה אנושי שילווה אותך בכל שאלה או בעיה. איך משיגים אותנו? מוקד התמיכה שלנו פעיל ימים א׳-ה׳ (09:30 - 17:30) בטלפון: 03-3741406 / מייל: [email protected] או ב Facebook הרשמי שלנו.

      מה בדרך כלל שואלים אותנו:
      אין צורך להזין כרטיס אשראי בעת ההרשמה לשירות
      השירות זמין ללקוחות כל הבנקים
      השירות עומד בתקן אבטחה מחמיר 1 PCI DSS LEVEL

      PayBox